Proč energeticky čistit podnikání

19. března 2016 v 11:34

Je vaše podnikání úspěšné, ale cítíte, že máte na víc?
Přestalo se vám v podnikání dařit a nevíte proč?
Chcete začít podnikat, ale nevěříte si?

Pokud řešíte tyto nebo podobné otázky, je pro vás vhodné setkání se mnou,
při kterém můžeme odhalit příčiny vašich potíží.
Je jedno, v jakém oboru podnikáte nebo chcete podnikat.
Já vám nebudu radit nic, co se týká vašeho podnikání - na to si jistě najdete
fundovaného poradce z vašeho oboru.

Já jsem odborník na energie, na duši a na záležitosti, které pocházejí z minulých životů.

Vaše podnikání je ovlivňováno mnoha faktory. Jednak jsou to faktory z tohoto,
hmotného světa. To jsou např. vaše finance, vaše znalosti, dovednosti, zařízení nutná
pro vaše podnikání atd.

Velmi důležité faktory, které ovlivňují vaše podnikání, pocházejí z duchovní oblasti.

Vaše podnikání je ovlivňováno vašimi zkušenostmi z tohoto i z minulých životů .
Mnohé tyto zkušenosti jsou před vaším vědomím skryty, ale jsou uloženy ve vašem
podvědomí a ovlivňují celý váš život a tedy i způsob, kterým řešíte svoje podnikání.

Pokud jste v minulém životě např. zažili nebezpečí nebo dokonce újmu
z důvodu podnikání,
tak v tomto životě vás vaše podvědomí ochraňuje před podobnou újmou.
Zařídí to třeba tak, že vám nedovolí být příliš bohatý, protože vaše podvědomí
vyhodnotilo situaci tak, že když nebudete příliš bohatý, tak nebudete v ohrožení
jako v minulém životě.

Konkrétní případ s touto tématikou jsem řešila u jednoho klienta, který se velmi snažil,
ale nikdy nedosáhl příliš velkého výdělku. Jeho podnikání se mu dařilo, ale ne zas moc.
Důvodem byl zážitek z minulého života. Tehdy byl obchodník a cestoval se zbožím
a s manželkou, kterou velmi miloval.
Jeho kočár přepadli loupežníci a zabili jeho milovanou ženu.
Jeho duše vyhodnotila situaci tak, že když by byl příliš bohatý, tak by mohl
zase přijít o svou ženu. Zařídila tedy vše tak, aby byl bohatý, ale ne zas moc.

Dalším důvodem neúspěchu v podnikání může být prokletí.
Prokletí vznikne tak, že vám někdo nepřeje úspěch a vysloví slova,
kterými na vás pošle smůlu, neúspěch nebo dokonce zkázu.
Někdy stačí, že vysloví pochybnosti o vašich schopnostech
a pokud jste k tomu vnímaví, tak tato slova vaše schopnosti ochromí.

Např. jeden podnikatel v dětství slyšel svého otce, jak říká: " … z toho kluka nic nebude …".
Byl to velmi milující otec, ale nemohl pochopit, proč chlapeček nechce chodit do školky.
Slova otce se vryla do podvědomí chlapce a projevila se v jeho dospělosti tím,
že mu zabránila uplatnit jeho schopnosti v plné šíři.
Slova, která slyšel, vytvořila val, přes který se nemohl dostat.
Otec nevědomky vyslovil prokletí, kterým omezil svého syna.
Zrušením prokletí zmizí i překážky, které brání muži v úspěšném podnikání.

Další příklad je o podnikateli, který je sice úspěšný, ale pracuje příliš
a jeho odměna není přiměřená vynaložené energii.
Důvodem je jeho slib z minulého života, kdy byl knězem a slíbil,
že bude navždy sloužit Bohu a že bude žít v chudobě.
Takové sliby si v tomto životě samozřejmě už nepamatujeme,
ale pamatuje si je naše duše a dodržuje je.
Takové sliby je třeba objevit a zrušit.

Mnozí z nás jsme omezováni také názory našich předků.
Tyto jejich názory a přesvědčení dědíme. Naši rodiče nám je předávají
ve svých genech.
Pokud byli naši předkové poddaní, chudí a ovládaní šlechtou, tak je velmi
pravděpodobné, že nám ve svých genech předali informaci,
že být bohatý je špatné, že jenom chudí lidé jsou čestní a spravedliví.
Tato přesvědčení pak máme ve svém hlubokém podvědomí.

Když chceme být bohatí, tak pak trpíme vnitřní nerovnováhou a neklidem,
protože naše podvědomí nám říká něco jiného, než naše vědomí.
A platí pravidlo, že podvědomí je silnější, než vědomí.
Proto je třeba odhalit naše zděděná přesvědčení a změnit je.

Podobných příkladů, které omezují vaši finanční hojnost, je velmi mnoho.

Při konzultaci zjišťuji, jaké okolnosti Vám brání prožívat finanční hojnost
a tyto okolnosti vyčistím a zruším. Tím se vám uvolní cesta
k vysněnému úspěchu a finanční hojnosti.
.
.
.
.
.
.
.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Aktuální články

Reklama